Klachten en retourneren

U kunt standaard producten binnen 14 dagen aan ons retourneren, zoals de wet bepaald bij kopen op afstand. Indien u louter koopt op afstand, kunt u de standaard producten, zijnde alle uit voorraad geleverde stoelen, en de producten welke wij aangeven als zijnde standaard, retourneren. Alle overige meubelen/producten (de meeste!) worden speciaal voor u op bestelling geproduceerd. In dit geval vervalt het recht op retourneren binnen 14 dagen!

In het geval van retour sturen van de goederen dient u zorg te dragen voor het retour komen van het product en de daarbij komende kosten en risico. In het geval dat wij de meubelen bij u retour halen, worden hiervoor de kosten verrekend welke wij bij levering daar ook voor zouden hebben berekend. 

Het meubel/product moet door ons retour ontvangen worden in dezelfde staat als dat wij dit aan u leverde. Dat houdt in; onbeschadigd, compleet en voorzien van de originele (complete) verpakking. Indien het product niet volledig of beschadigd retour ontvangen wordt of de verpakking mist of groot beschadigd is, worden de kosten afgetrokken van het retour te boeken bedrag. Hierover kan achteraf niet worden gediscussieerd.

Indien er modificaties aan het product gemaakt zijn vervalt het recht de meubelen retour te sturen. 

Op alle producten welke wij speciaal voor u produceren en/of finishen zit geen retour recht op. U dient de aanschaf van speciaal op order gemaakte producten goed te overwegen. Indien u deze producten toch wilt terugzenden, zullen wij alvorens met u te overleggen, wat de kosten hiervan zijn en wat wij u terugbetalen indien wij de meubelen van u retour ontvangen, in onbeschadigde en complete staat, voorzien van de originele verpakking. Houdt reken op een maximale teruggave van 50% of minder. Dit is sterk afhankelijk van het product, de kleur en afwerking. 

Wij vinden het uiterst zonde om goederen retour te ontvangen en u een slecht gevoel erbij te geven omdat u altijd onnodig kosten en/of moeite moet maken. 

Dus indien u twijfelt, kunt u beter een afspraak met ons maken om langs te komen op onze showroom om daar de producten goed te bekijken en zo een juiste keuze te maken waar u later geen spijt van krijgt.

Wij streven immers naar tevreden klanten!

 

 

 

Hier kunt u beschrijven hoe een klant een klacht kan insturen, of een product kan retourneren.

Om een klacht in te dienen kunt u de volgende stappen volgen:

1. Stuur het klachtenformulier terug.

* Het formulier moet de volgende informatie bevatten: naam, e-mail-adres,telefoonnummer, productcode en beschrijving, aankoopdatum.

2. Retourneer het product

3. Verzending

Stuur terug naar het volgende adres: stoelencentrale (at) gmail (dot) com

 



De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:+
Ondersteuning > Algemene voorwaarden

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein